Skip to main content

HATO 2.0: Officieel persbericht

Nieuwe huisstijl HATO 

door HATO Agricultural Lighting  

Op 5-3-2020 lanceerde HATO Agricultural Lighting officieel haar nieuwe merkbeleving. De complete HATO huisstijl is herzien waaronder het logo, de bedrijfskleuren en de website. Met onze nieuwe missie, visie en doelstellingen verschuift onze focus nog meer richting de relatie met onze klanten. Het is ons doel onze huidige en toekomstige relatie verder uit te breiden en te verbeteren.

Daarnaast willen we onze rol als innovator benadrukken. HATO heeft een leidende positie als agrarisch verlichtingsspecialist en streeft ernaar deze positie te behouden. We hebben onze ambitie vastgelegd in een unieke, pakkende slogan: "Improving life through brightness".

Met deze nieuwe identiteit presenteren we met trots ons nieuwe logo:

HATO Logo RGB

 

 

 

 

 

 

Sinds 1974 is het HATO’s missie om de beste verlichtingsoplossing voor de agrarische sector te ontwerpen en te creëren. Wij geloven dat kwaliteitsverlichting de basis is voor een verantwoorde en winstgevende veehouderij.  Door onze uitgebreide kennis van de industrie en onze oprechte betrokkenheid bij onze klanten, benadrukken we onze positie als marktleider. Door innovatie streven we ernaar om het welzijn van zowel dieren, als boeren te blijven verbeteren.

Improving life through brightness

https://hato.lighting/nl/een-uitleg-van-hato-2-0/

 

Volg ons op

Contact

Dutch Poultry Centre
Landjuweel 15
3905 PG  Veenendaal
The Netherlands


Kamer van Koophandel 08132038


© 2023 Dutch Poultry Centre